آموزش کار با کوتاه کننده لینک ام سی وان

مهرداد محمدی
مهرداد محمدی منتشر شده در ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

در این مطلب قصد داریم تا آموزش استفاده از امکانات و ویژگی های کوتاه کننده لینک ام سی وان را که با عضویت و ورود به حساب کاربری به آن دسترسی خواهید داشت را همراه با تصویر قرار دهیم. در ام سی وان امکانات متعدد و جذابی برای مدیریت ، دسته بندی و آمار بازدید لینک ها قرار داد.

 

پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری در بخش داشبورد فرم بالا را می توانید مشاهده کنید البته در دید اول تنظیمات پیشرفته قابل مشاهده نیست و پس از کلیک بر روی "گزینه های پیشرفته" امکان مشاهده ویژگی های بیشتر وجود دارد.

  1. همانطور که قابل مشاهده است در بخش "طولانی را وارد کنید" آدرس وب سایتی که قصد کوتاه کردن لینک آن را دارید را وارد کنید
  2. در بخش بازشونده "انتخاب آدرس لینک کوتاه" می توانید یک آدرس از بین 4 آدرس پیش فرض سایت را به عنوان آدرس برای کوتاه سازی لینک خود انتخاب کنید به صورت پیشفرض این آدرس بر روی mc1.ir است که شما می توانید آدرس های ji9.ir - bi9.ir - yi9.ir را نیز انتخاب کنید.
  3. با کلیک بر روی "گزینه های پیشرفته" موارد زیر را می توانید مشاهده کنید که توضیحات قرار داده شده است.

نام مستعار سفارشی

منظور از نام مستعار سفارشی آدرس دلخواه شماست برای لینکی که وارد میکنید. برای مثال شما می توانید آدرس mc1.ir/digi را برای آدرس طولانی خود انتخاب کنید البته این آدرس زمانی قابل دسترسی است که شخص دیگری آن را برای آدرس لینک خود انتخاب نکرده باشد.

تاریخ انقضای لینک

اگر بر روی یک کمپین خاص کار می کنید و یا قصد دارید لینک یه صفحه تخفیف را که تا تاریخ مشخص این تخفیف در دسترس می باشد را از طریق لینک کوتاه برای کاربران خو به اشتراک بگذارید، امکان انتخاب تاریخ انقضا برای لینک ایجاد شده در دسترس است که پس از گذشت از تاریخ تعیین شده توسط شما این لینک به صورت اتوماتیک غیرفعال می شود.

رمز عبور

شما می توانید برای لینک خود رمزعبور قرار دهید و تنها کاربرانی می توانند لینک شما را مشاهده کنند که به شیوه ای به رمز عبور لینک دسترسی داشته باشند.

توضیحات

کاربرد اصلی توضیحات برای شماست، زمانی که تعداد لینک های شما زیاد می شود مدیریت و شناسایی لینک ها میتواند مشکل ساز شود که با وارد کردن یک توضیح در بخش توضیحات شناسایی لینک ها آسان تر می شود.

در تصویر بالا امکانات پنل کاربری را مشاهده می کنید:

آرشیو شده

در این بخش شما می توانید لینک های ثبت شده در پیشخوان را با کلیک بر روی بخش گزینه ها > آرشیو به بخش آرشیو منتقل کنید.

منقضی شده

در این بخش شما لینک های کوتاه منقضی شده را مشاهده می کنید.

دسته بندی

اگر از چندین وب سایت استفاده می کنید و قصد دارید تا لینک های کوتاه اختصاصی برای هر سایت در دسته بندی اختصاصی خودش باشد امکان تعریف و استفاده از دسته بندی ها وجود دارد و می توانید هر لینک را به یک دسته بندی خاص اضافه کنید.

انتقال دهنده

در این بخش امکانات کامل مربوط به ایجاد یک صفحه اختصاصی برای شما در وب سایت فرآهم است 

صفحه انتقال دهنده سفارشی یک صفحه انتقالی است که می‌توانید یک بنر و لوگو را به همراه یک پیام برای نشان دادن نام تجاری یا شرکت خود اضافه کنید. شما می‌توانید صفحات انتقال دهنده نامحدود داشته باشید و می‌توانید برای هر URL یکی را انتخاب کنید.

تیم ها

شما میتوانید با وارد کردن ایمیل افراد دیگر آنها را به پنل کاربری خود اضافه کنید و لینک ها را در قالب یک تیم مدیریت کنید.

 

هم اکنون برای استفاده از خدمات کوتاه کننده لینک فارسی ام سی وان کلیک کنید

بیشتر بخوانید: کاربردهای کوتاه کننده لینک ام سی وان چیست؟

ادامه به خواندن

پست های بیشتر از وبلاگ ما